Nu ai nici un produs in cos.

Intra in
  • Livrare rapida prin curier
  • 14 zile inlocuire/returnare
  • Cumparare in rate

Termeni si conditii

1. Perioada de testare

Puteti testa orice produs Dormeo!

Saltelele dormeo au o perioada de testare de 30 de zile. In acest interval aveti posibilitatea sa utilizati salteaua si sa va convingeti de confortul oferit si calitatea acesteia.In cazul in care nu sunteti pe deplin satisfacut, o puteti returna, nedeteriorata, bine impachetata intr-o folie de plastic. 

Atentie: Daca trimiteti salteaua fara a fi protejata de murdarie si distrugere in timpul transportului, ne rezervam dreptul de a refuza produsul si implicit returnarea banilor sau schimbarea produsului cu altul.

Pentru celelalte produse perioada de testare este de 10 zile.

Daca nu sunteti multumit(a) de produsul comandat, indiferent de motiv, il puteti returna, nedeteriorat, in ambalajul original. Respectati perioada de 30 sau 10 zile de testare si veti primi inapoi suma achitata. Transportul pentru produsul retur va fi achitat de dvs.

  • Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. In acest caz, te rugam sa ne contactezi in scris la adresa info@top-shop.md
  • Termenul de returnare a banilor este de 30 de zile, de la data denuntarii unilaterale a contractului la distanta, prin returnarea produsului.
  • In cazul in care coletul nu este insotit de copii ale actelor, Studio Moderna nu isi asuma nici o responsabilitate privind returnarea si solutionarea problemei.
  • Pentru reclamatii si servicii post vinzare va rugam sa va adresati la tel (022) 264 101 sau la DEP. RELATII CLIENTI. Program: Luni – Vineri 10.00 – 17.30.

2. Garantia produselor

Toate produsele Dormeo beneficiaza de garantie.

Producatorul garanteaza ca toate produsele Dormeo isi vor indeplini functiile, daca le folositi conform instructiunilor.

Producatorul garanteaza repararea tuturor eventualelor defecte ale produselor dormeo aflate in garantie. Daca produsele nu pot fi reparate la domiciliul dvs., acestea vor fi transportate la sediului producatorului.

In acest caz, costurile de transport sunt suportate de catre client. Clientul este responsabil pentru ambalarea produsului si pentru pregatirea acestuia pentru transport.

Termenul de reconditionare al produselor (aflate in perioada de garantie) este de 45 de zile, din ziua primirii reclamatiei.

Reclamatia trebuie trimisa in scris.

Garantia intra in vigoare de la data primirii produsului.

3. Modalitatea de plata

Achitati produsele dormeo la livrare! Astfel, nu exista nici un risc pentru dvs.

Preturile includ TVA, iar la acestea se adauga taxa postala.

Pentru informatii suplimentare privind livrarea si pretul produselor dormeo, va rugam sunati la: (022) 264 101.