Nu ai nici un produs in cos.

Incearca

Intrebari generale

I: Cum va contactez?

  • E-mail: Echipa noastra astepta sa te ajute in legatura cu intrebarile sau nelamuririle tale. Raspundem la mesajele email-urile primite si incercam sa fim cat mai rapizi cu putinta. Putem sa-ti oferim cele mai prompte si utile raspunsuri despre produse, marci, publicatii sau intrebari frecvente via email. Scrie un email echipei Top Shop la adresa info@top-shop.md.
  • Telefon: Poti sa ne suni si te vom ajuta cu privire la toate intrebarile si nelamuririle tale la numarul de telefon (022) 264 101. Comenzile se fac foarte usor prin telefon, asa incat nu ezita sa ne suni. Numarul de telefon pentru comenzi este (022) 264 064. Ne poti contacta de Luni pana Vineri in intervalul 09.00 - 17.30. Putem sa-ti oferim cele mai prompte si utile raspunsuri despre produse, marci, publicatii sau intrebari frecvente via telefon. Comanzi foarte usor si nu trebuie sa scrii nimic la calculator.

I: Oferiti ajutor prin intermediul asistentei live?

In momentul de fata nu oferim asistenta pe chat in timp real, dar ea este in plan, in viitorul foarte apropiat. Dorim sa iti oferim in permanenta ajutorul cel mai bun cu putinta, deci ne straduim sa atingem acest obiectiv. Intre timp, ne poti contacta pe mail, telefonic sau retelele de socializare.

I: Am vreun beneficiu daca am cont la voi?

Noi asa credem. Multe!

  • Nu va mai fi nevoie niciodata sa completezi campurile destinate achizitiei. A vei cumpara mai repede si foarte usor.
  • Iti poti crea o lista de preferinte pentru viitor, pe care o poti personaliza adaugand produsele interesante pentru tine.
  • Poti vizualiza cu usurinta istoricul comezilor efectuate.
  • Poti vizualiza istoricul abonarilor prin e-mail, sa te dezabonezi sau sa intrerupi temporar trimiterea acestora.
  • Vei fi anuntat din timp cu privire la evenimentele viitoare.
  • Vei primi oferte locale din partea mai multor companii preferate (turism, fashion, fitness, etc…).

I: Cum stim ca e sigur sa cumparam de la voi?

Facem in asa fel incat zilnic suntem 100% siguri ca tranzactiile tale sunt sigure pe site-ul Top Shop. Iti respectam intimitatea si ne angajam sa o protejam. Te rugam sa citesti Termeni de confidentialitate si Termeni si conditii pentru a afla mai multe.

I: Cum pot sa scriu un comentariu despre produs?

Poti sa scrii un comentariu despre produs foarte usor. Poti sa derulezi pagina in jos si sa faci click pe butonul „Scrie un comentariu“ si adaugi comentariul tau.

  • Odata ales un produs, in susul paginii, langa stele se vede „XX comentarii“; apasa si vei fi directionat in josul paginii.
  • Odata trimis comentariul, acesta va aparea in termen de 48 de ore pe site.

Trebuie sa ai in vedere ca poti lasa comentarii numai daca esti logat. Daca inca nu ai un cont, apasa aici pentru a creea unul. Te rugam sa citesti Termeni si conditii pentru a afla despre conditiile juridice privitoare la trimiterea comentariilor.

I: Cum pot sa dau like la pagina ta de Facebook?

Poti sa dai like la pagina noastra de Facebook facand clic aici. Multumim!

I: Cum ma pot abona la ofertele voastre prin e-mail?

Poti sa te abonezi la lista noastra de e-mail facand click aici. Multumim!

I: Cum ma pot dezabona de la ofertele voastre prin e-mail?

Daca nu mai doresti sa primesti email-uri de la noi (oferte, articole, etc.) poti intra in contul tau si poti da click pe Abonamente Newsletter, de unde iti poti administra cu usurinta abonarile.

Te rugam insa sa te gandesti de doua ori, nu te mai putem pune la loc pe lista odata ce ai decis sa nu mai primesti e-mail-urile noastre.

I: Cum pot folosi cuponul pe care l-am primit?

E usor sa folosesti cuponul.

  1. Atunci cand ai facut comanda poti sa vezi codul cuponului tau la primul pas de verificare.
  2. Insereaza codul cuponului in campul indicat si apasa butonul verde „Activeaza cuponul“.
  3. Discountul tau, beneficiul, etc., va fi automat afisat in partea dreapta la informatii despre pret.
  4. Despre conditiile folosirii cuponului citeste mai multe in Termeni si Conditii.

Produse

I: Produsul meu e stricat, ce fac?

Daca produsul mai e inca in garantie (ai primit o notificare de garantie la cumpararea produsului), te rugam sa trimiti produsul in ambalajul original impreuna cu certificatul de garantie valid, dar si formularul de reclamatie completat si semnat la adresa:

  • ICS 'TOP SHOP STUDIOMODERNA' SRL, CF 1010600027395, Chisinau, str. Ion Creanga 82/1 CP 2051.

Totodata poti suna la numarul de telefon (022) 264 101, unde un operator iti va pune la dispozitie toate informatiile necesare. Te vom contacta cu privire la informatia despre data livrarii produsului reparat. Te rugam sa iei in considerare faptul ca fara un document de garantie (factura) nu putem acoperi costurile de reparatie.

I: Cum pot sa repar produsul?

Dupa incetarea perioadei de garantie iti recomandam sa contactezi cele mai apropiate companii de service in vederea estimarii costurilor pentru reparatie

I: Ce este garantia produsului meu?

Garantia se acorda pentru produsele ale caror instructiuni de utilizare au fost respectate intocmai. Nu se asigura garantie pentru produsele deteriorate din cauza nerespectarii instructiunilor de utilizare, intretinere si manipulare cat si a interventiei neautorizate asupra acestora.

Pentru mai multe informatii te rugam sa citesti sectiunea Garantie.

Comenzi

I: Pot sa-mi anulez comanda?

Daca doresti sa schimbi sau sa anulezi o comanda te rugam sa ne contactezi telefonic la numarul (022) 264 101 sau sa ne trimiti un email si iti vom schimba comanda sau o vom anula. Trebuie sa stii ca in cazul in care produsul a parasit deja depozitul nostru, nu mai putem sa-ti schimbam comanda ci doar sa o anulam. Cu toate acestea, comanda poate fi refacuta ulterior.

I: Care este situatia comenzii mele?

Suntem incantati sa identificam pentru tine care este situatia comenzii tale. Cea mai rapida modalitate este sa ne suni la numarul de telefon (022) 264 101 iti vom da informatia imediat.

I: Produsul pe care il doresc nu mai este in stoc, ce fac?

Din pacate, nu pastram decat anumite cantitati dintr-un anumit produse si in aceste cazuri nu iti putem livra produsul. Cu toate acestea suntem cu adevarat fericiti ca putem sa te ajutam oricand sa gasesti un inlocuitor al produsului.

Din fericire, nu se intampla foarte des sa ramanem fara produse in stoc. Iar atunci cand se intampla ca un produs foarte cautat sa nu fie momentan disponibil, facem tot ce ne sta in putinta sa vi-l punem la dispozitie in cel mai scurt timp. Astfel, puteti informa operatorii nostrii ca alegeti sa asteptati pana cand produsul dorit va fi disponibil.

Livrarea produselor

I: Cat costa livrarea?

Livrarea se calculeaza in functie de greutatea intregului pachet si localitatea unde trebuie livrat. Informatii detaliate despre livrare gasesti aici

I: Cat timp va trece pana la onorarea comenzii mele?

La efectuarea unei comenzi expertul nostru te va contacta pentru a confirma adresa si data livrarii. Termenul general de livrare este de pana la 5 zile calendaristice. In raza municipiului Chisinau livarea se executa in 1-3 zile calendaristice.

Daca expertul nostru nu te contacteaza in timp de 1 saptamana, te rugam sa ne trimiti un e-mail la adresa sau sa ne suni la (022) 264 101 si vom identifica comanda ta imediat.

I: Cum imi este livrat produsul?

Livrarea se face prin firma de curierat, iar taxele se calculeaza in functie de greutatea coletului si localitatea unde trebuie livrat.

I: Pot sa aleg cand imi este livrat produsul?

Ai optiunea de a alege modalitatea de livrare in observatiile comenzii iar noi vom face tot posibilul sa iti respectam dorintele.

I: Trebuie sa semnez chiar pentru coletul livrat?

In cazul in care platesti cash la livrare trebuie sa accepti personal produsul si sa semnezi pentru el.

I: Daca ma razgandesc si inca nu am primit produsul?

Te rugam mult sa ne informezi daca te-ai razgandit cat de curand posibil. Atunci putem anula comanda fara niciun alt cost aditional.

I: Livrati produse in afara tarii?

Nu iti putem livra produsele in afara tarii, insa in cazul in care esti interesat ne poti contacta via e-mail si vom incerca sa vedem daca se poate face o livrare speciala.

Retururi

I: Vreau sa returnez ce am cumparat, ce sa fac?

Daca nu sunteti multumit(a) de produsul comandat, indiferent de motiv, il puteti returna, nedeteriorat, in ambalajul original. Respectati perioada de 10 zile de testare si veti primi inapoi suma achitata.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. In acest caz, te rugam sa ne contactezi in scris la adresa  info@top-shop.md. In cazul in care coletul nu este insotit de copii ale actelor, Studio Moderna nu isi asuma nici o responsabilitate privind returnarea si solutionarea problemei.

I: Cat de mult dureaza sa primesc bani inapoi daca returnez produsul?

Termenul de returnare a banilor este de 30 de zile, de la data denuntarii unilaterale a contractului la distanta, prin returnarea produsului.

I: Care sunt taxele de expediere pentru returnarea unui produs?

Taxa este calculata prin serviciul corespunzator in functie de greutatea si marimea produsului. (taxa este suportata de cumparator)

Informati despre plata

I: Ce forme de plata acceptati?

Achitati produsele la livrare! Astfel, nu exista nici un risc pentru dvs. Preturile includ TVA, iar la acestea se adauga taxa postala.

I: Acceptati carti de credit?

Da desigur se poate de achitat comanda si online cu ajutorul la Paynet sau cu cardul MAIB (Liber Card) sau VictoriaBank (Star Card). La fel produsul se poate de achitat cand primiti comanda cash sau prin terminal.

I: Cum se face plata la livrare?

Plata la livrare este un mod de plata sigur si usor. Nu tebuie decat sa ai banii cash conform comenzii tale si sa ii inmanezi operatorului insarcinat cu livrarea in schimbul produsului tau.

I: Este sigur sa platesc cu card-ul meu de credit/debit pe saitul vostru?

Din pacate nu acceptam achitarea cu carti de credit dar puteti achita foarte usor si sigur la livrarea produsului.

Tehnologie

I: Ce sunt cookie-urile? Trebuie sa activez cookies-urile in browser-ul meu?

O cookie este un mic volum de date trimis catre browserul tau din partea unui site web si pastrat pe hard drive-ul tau. Daca preferintele motorului tau de cautare o permite (majoritatea browserelor sunt instalate cu cookies-urile activate), fiecare site web poate trimite propiile cookies-uri spre motorul de cautare. Pentru a-ti proteja intimitatea, cookies-urile nu pastreaza informatii personale ci identifica niste utilizatori anonimi unici. Fiecare site web are acees doar la cookie-urile trimise catre hard drive-ul tau, nu catre cookie-urile trimise de catre alt site web.

Daca imparti calculatorul cu alte persoane si nu doresti ca acestea sa aiba acces la informatiile contului tau, fii sigur ca nu esti conectat atunci cand lasi calculatorul nesupravegheat. Poti sa te deconectezi dand click pe link-ul "Deconectare" din susul paginii.

Pentru mai multe informatii despre utilizarea cookies-urilor, citeste Termeni de confidentialitate.

I: Atunci cand fac o comanda primesc un mesaj cu o eroare unde se mentioneaza faptul ca s-a produs o eroare. Ce nu a functionat si ce trebuie sa fac?

Asigura-te ca ai introdus toate datele necesare in locul si in ordinea necesara (si ai verificat de doua ori informatiile despre card-ul tau de credit). Partile lipsa sunt indicate cu un cerc rosu. Daca totul este in regula si tot nu poti face comanda iti recomandam sa inchizi site-ul si sa il deschizi din nou utilizand o noua fereastra.

Daca nici asa nu merge, te rugam sa ne scrii un email iar noi vom rezolva problema.

Informatiile tale

I: Mi-am schimbat adresa de e-mail, cum pot sa-mi actulizez informatiile?

Poti sa-ti actualizezi adresa de e-mail, intrand in contul tau online si apasand pe categoria Abonament Newsletter.

I: Vreau sa-mi schimb parola, cum pot sa fac acest lucru?

Poti sa-ti actualizezi adresa de e-mail, intrand in contul tau online si apasand pe categoria „Informatii despre cont“.

I: Nu mai am nevoie de acest cont, cum il pot inchide?

Daca doresti sa-ti stergi contul si toate informatiile din interior, te rugam sa ne scrii un email info@top-shop.md si noi o vom face pentru tine.