Garantie
1. Perioada de returnare
Consumatorul are dreptul, in termen de 14 zile, sa solicite inlocuirea sau returnarea unui produs nealimentar de calitate corespunzatoare cu un produs similar daca acesta nu ii convine ca forma, gabarit, model, marime, culoare sau daca nu-l poate utiliza conform destinatiei din alte motive.
Aceasta cerere trebuie sa fie executata daca produsul nu este utilizat si nu si-a pierdut calitatile de consum.
- Transportul pentru produsul retur va fi achitat de dvs.
- Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. In acest caz, va rugam sa ne contactati in scris la adresa info@top-shop.md
- In cazul in care coletul nu este insotit de copii ale actelor, Compania nu isi asuma nicio responsabilitate privind returnarea si solutionarea problemei.
- Pentru reclamatii si servicii post vinzare, va rugam sa va adresati la telefon (022) 264 101 sau la departamentul RELATII CLIENTI. Program: Luni – Vineri 9.00 – 18.00.
Atentie! Lista produselor de calitate corespunzatoare ce nu pot fi returnate sau inlocuite cu un produs similar:
- Articole de bijuterie.
- Confectii si articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
- Articole de igiena individuala (articole destinate ingrijirii corpului).
- Articole de parfumerie si cosmetica.
- Marfuri textile.
- Cablu (conducte electrice, cabluri, snururi).
- Materiale de constructie si de finisare, alte marfuri comercializate la metraj.
- Produse si materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile, ambalaje, articole pentru pastrarea si transportarea alimentelor.
- Produse chimice de uz casnic, pesticide si preparate agrochimice.
- Mobila de menire sociala (garnituri si seturi).
- Autoturisme si articole moto-velo, remorci si agregate, mijloace mobile pentru mica mecanizare a lucrarilor agricole, nave pentru plimbari si alte mijloace de transport naval de menire sociala.
- Marfuri tehnice complexe de uz casnic pentru care sunt stabilite termene de garantie (aparate electrocasnice, aparate radioelectronice, aparate de calcul si multiplicare, articole foto-chino, aparate de telefon (fixe si mobile) si de faximil, instrumente muzicale electrice, echipamente si utilaje ce functioneaza cu gaze si dispozitivele acestora).
- Articole pentru profilaxia si tratamentul unor boli in conditii de domiciliu (articole pentru ocrotirea sanatatii publice si pentru igiena din metal, cauciuc, textile si alte materiale, instrumente, dispozitive si aparate medicale, remedii pentru igiena cavitatii bucale, lentile pentru ochelari, articole pentru ingrijirea copiilor, preparate farmaceutice).
- Jucarii.
- Produse intime pentru adulti
2. Perioada de testare
Puteti testa orice topper si saltea Dormeo!
- Topperele Dormeo au o perioada de testare de 14 zile.
- Saltelele Dormeo au o perioada de testare de la 30 pana la 60 de zile. In acest interval aveti posibilitatea sa utilizati salteaua si sa va convingeti de confortul oferit si calitatea acesteia. In cazul in care nu sunteti pe deplin satisfacut, o puteti returna, nedeteriorata, bine impachetata intr-o folie de plastic.
Atentie: Daca trimiteti salteaua fara a fi protejata de murdarie si distrugere in timpul transportului, ne rezervam dreptul de a refuza produsul si implicit returnarea banilor sau schimbarea produsului cu altul.
3. Garantia produselor
Producatorul garanteaza ca toate produsele Top Shop isi vor indeplini functiile, daca le folositi conform instructiunilor.
- Producatorul garanteaza repararea tuturor eventualelor defecte ale produselor Top Shop aflate in garantie.
- Termenul de reconditionare al produselor (aflate in perioada de garantie) este de 45 de zile, din ziua primirii reclamatiei.
- Reclamatia trebuie trimisa in scris.
- Garantia intra in vigoare de la data primirii produsului.
Garantia Extinsa
Garantia extinsa poate fi valabila de la 12 la 60 de luni, in functie de tipul de garantie extinsa cumparata de consumator.
Compania asigura ca produsul, pentru care consumatorul a cumparat Garantia extinsa, va fi, pe perioada valabilitatii acestei garantii, lipsita de orice fel de vina in legatura cu functionalitatea sau alte defectiuni care influenteaza in mod obiectiv functionarea produsului, si, in plus, se angajeaza sa asigure repararea si/sau inlocuirea gratuita a Produsului defect cu unul nou (in cazul in care Produsul nu mai este vandut, Compania va asigura un inlocuitor pentru alt produs similar cu cel putin acelasi nivel de functionalitate). In cazul in care Produsul defect, pentru care se acorda aceasta Garantie Extinsa, nu este reparat si/sau inlocuit in mod corespunzator in termen de 60 de zile de la primirea Produsului, consumatorul poate returna cumparatura.
Garantia extinsa a produsului este valabila pentru o perioada de timp din momentul achizitiei si dupa cum urmeaza:
- in cazul unui Produs care este supus, prin lege garantiei obligatorii, garantia extinsa intra in vigoare in prima zi dupa expirarea garantiei obligatorii
- in cazul unui Produs, pentru care se emite si o garantie voluntara gratuita, Garantia Extinsa intra in vigoare in prima zi dupa expirarea garantiei voluntare
- in cazul in care un Produs nu este supus garantiei obligatorii si/sau garantiei voluntare gratuite, Garantia Extinsa intra in vigoare in prima zi dupa achizitionarea sau preluarea produsului.
Cu garantia extinsa, consumatorul primeste o asigurare suplimentara privind utilizarea fara griji a produsului sau, in cazul oricaror erori implicite, dreptul de a solicita repararea si/sau inlocuirea gratuita a produsului in perioada de valabilitate a garantiei extinse si consiliere de specialitate cu privire la respectarea drepturilor sale, precum si la utilizarea Produsului.
Garantia Extinsa NU SE APLICA:
- La defectiunile de functionare care apar din cauza impactului extern si nu din vina Companiei (inclusiv utilizarea necorespunzatoare a Produsului, daune care au aparut din vina sau neglijenta consumatorilor sau a tertilor, utilizarea neautorizata a Produsului, forta majora etc.),
- La produse din urmatoarele categorii: Imbracaminte si Accesorii, Incaltaminte, Plapumi, Perne, Textile de baie, Lenjerie de pat, Saltele si consumabile (Frumusete si Ingrijire Personala, Sanatate si Bunastare, Curatenie Casa, Spalatorie si Ingrijirea Confectiilor, Suplimente Alimentare si Nutritie, Gradinarit si consumabile cum ar fi schimbarea bateriilor, cartuselor etc.),
- In cazurile de nemultumire subiectiva a consumatorului cu privire la Produs (Garantia extinsa nu exclude dreptul consumatorilor de a returna Produsul fara a furniza un motiv pentru returnare in conformitate cu legislatia aplicabila),
- La asa-numitele „deficiente cosmetice” care nu afecteaza functionalitatea Produsului,
- La consecintele uzurii normale care sunt legate de utilizarea pe termen lung a Produsului.
Executarea drepturilor care decurg din Garantia Extinsa este simpla si rentabila pentru consumator, deoarece sarcina probei cu privire la existenta defectiunilor care sunt acoperite de aceasta garantie revine Companiei si nu consumatorului.
Explicatii:
- Daca Produsul functioneaza folosind baterii, sfatuim consumatorul sa testeze functionarea Produsului cu baterii noi inainte ca Produsul sa fie trimis catre Companie, deoarece bateriile uzate pot fi sursa deficientelor care apar la utilizarea Produsului.
- Bateriile trebuie scoase inainte de a trimite Produsul catre Companie.
Garantia extinsa nu exclude drepturile consumatorului care decurg din orice garantie sau garantie obligatorie si orice alte drepturi pe care consumatorul le poate avea in temeiul legislatiei in vigoare, dar este considerata ca un serviciu suplimentar, post-cumparare, care ofera drepturi si beneficii suplimentare consumatorului pe langa drepturile prevazute de lege sau dobandite pe orice alta baza.
Drepturile care decurg din Garantia Extinsa pot fi aplicate numai daca Produsul pentru care a fost achizitionata Garantia Extinsa este prezentat Companiei in inspectie (cand acest lucru este posibil, tinand cont de caracteristicile tehnice ale Produsului) impreuna cu orice dovada de cumparare care arata achizitionarea produsului si garantia extinsa, in plus, defectul produsului trebuie descris cu precizie reprezentantului Companiei (de exemplu, vanzatorul). In caz contrar, drepturile care decurg din garantia extinsa nu pot fi aplicate.
Consumatorul poate contacta Compania in toate punctele de vanzare sau alte puncte de contact, dupa cum urmeaza:
- in toate magazinele Companiei,
- sunand la numarul de telefon (022) 264 101, in fiecare zi lucratoare intre orele 9.00 – 18.00,
- prin e-mail la info@top-shop.md,
- prin chat-uri disponibile pe site-ul oficial al companiei sau pe site-urile oficiale de social media
Drepturile care decurg din Garantia Extinsa pot fi aplicate numai pe teritoriul Republicii Moldova.